НовиниПродавців техніки та електроніки, що підлягає гарантії, зобов'язали використовувати РРО. 20.12.2016 Верховною Радою України був прийнятий Закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році". 27.12.2016 Закон був підписаний Президентом та почне діяти одночасно з Законом "Про Державний Бюджет України в 2017 р." детальніше » 15.01.2017, 10:28 |
ДовідкаСписок касових апаратів і фіскальних реєстраторів, дозволених до реєстрації та використання в Україні, міститься в Державному Реєстрі РРО України. Ви можете вибрати будь-яку модель з розділу I (доступні до первинної реєстрації). Вибір конкретної моделі залежить від Ваших бізнес-процесів, кількості покупців, облікової системи та ін. Аби почати використання РРО для обліку, Вам потрібно зареєструвати його в органах Державної фіскальної служби та виконати підключення до системи передачі даних. Ці процедури регламентуються законодавством України щодо РРО. Щоб процес реєстрації і введення в експлуатацію вашого касового апарату або фіскального реєстратора був максимально комфортним, ми підготували для вас детальну покрокову інструкцію. 1. Придбання РРО При покупці касового апарату або фіскального реєстратора, необхідно підписати Договір поставки і отримати документ (видаткову накладну та ін.), що підтверджує факт володіння РРО.2. Документація щодо придбання РРО Для реєстрації РРО Вам потрібний документ, що підтверджує право власності (або право використання) на даний РРО. Цим документом може бути: видаткова накладна, фіскальний чек, договір оренди тощо). Якщо Ви не знайшли цього документа у комплекті постачання, зверніться до компанії- постачальника, у якої ви придбали РРО. Документи має бути оформлено на ту ж юридичну особу, яка буде використовувати РРО у своїй діяльності.3. Укладання договору з Центром сервісного обслуговування (ЦСО) Згідно до вимог законодавства України, кожен використовуваний РРО має бути поставлений на обслуговування у авторизованому виробником ЦСО. Про це має бути укладений договір. ЦСО буде здійснювати регулярне сервісне та технічне обслуговування РРО.4. Реєстрація РРО в органах ДФС Для реєстрації РРО підготуйте пакет документів та зверніться до органів Державної фіскальної служби за місцем реєстрації підприємства або за місцем реєстрації ФОП. Якщо місце реєстрації та місце діяльності не співпадають, підприємець має подати до податкової служби за місцем реєстрації форму 20ОПП (видається у ДФС). До ДФС подається:5. Фіскалізація РРО та введення в експлуатацію Із довідкою та апаратом зверніться до ЦСО, з яким Ви уклали договір на обслуговування (див.п.2). Сервісний центр здійснить фіскалізацію апарату, його введення в експлуатацію, підключення до еквайера, пломбування. Після цих дій ЦСО надає Вам довідку про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію. Ці документи підприємець надає до органів ДФС, де протягом двох робочих днів йому мають видати свідоцтво про реєстрацію РРО. Після отримання свідоцтва РРО може використовуватися в діяльності підприємства.6. Додаткові послуги та обладнання Для роботи РРО Вам знадобиться: підключення до Internet засобами дротового або бездротового зв'язку. Там, де немає можливості підключити дротовий, використовується мобільний інтернет (GPRS): для цього в РРО з функцією GPRS встановляється SIM-карта будь-якого оператора. Також для організації роботи касира Вам можуть знадобитися: сканер штрих-коду (для автоматичної ідентифікації товарів), індикатор покупця (демонстрація ціни та суми покупцю), ваги торговельні, банківський термінал для оплати картками тощо. Також не забувайте про необхідність своєчасно купувати касову стрічку.На робочому місці касира (тобто біля РРО) мають знаходитися: Книга обліку розрахункових операцій (КОРО), зареєстрована в податковому органі; реєстраційне свідоцтво РРО та остання довідка про опломбування РРО (або їх копії); поточна та остання використані розрахункові книжки, що застосовувалися в період ремонту РРО або відключення електроенергії. Початок зміни касира Робота протягом зміни Завершення зміни |